6 comments on “Egipskie leniuchowanie

  1. Po takim wypoczynku ze zdwojona siłą powrócisz do szybszego przebierania nogami;) pozdrowionka
    PS 🙂 świetne wakacje

  2. Stomil- co by to było jak bym wyjechała na dłużej?:) Uciekanie z hotelu, to najlepsza kuracja odchudzająca

    Tete- mam zapał do treningów, ale z urlopami to jest tak, że po powrocie trzeba nadrabiać zaległości. Ledwo mi się udaje wcisnąć małe przebieżki między obowiązki

    Hankaskakanka- Ja też byłam raz i raczej już tego nie powtórzę. To nie mój sposób na wakacje

  3. Przejścia Kotliny Jeleniogórskiej?? Wow, z góry wielki szacun.. Ja próbowałam ze 2 lata temu, ale totalnie bez należytego przygotowania itp i poszłam „z płaczem” do domu w okolicach Okraju;)
    Pozdrawiam i powodzenia!

    • Witaj Kate, staram się należycie przygotować 🙂 W czasie zwiedzania kawałka trasy pierwszy kryzys odczułam właśnie na Okraju, ale mam nadzieję, że w czasie Przejścia zajdę do końca trasy.

Dodaj komentarz