4 comments on “Niedoczas naukowy

  1. 😦 to ze mnie też kiepski finansista 😉 co do Rybnika nie dziękuję, żeby nie zapeszyć 🙂 pozdrowaśki 😉

  2. Poszukuje banku który udzieli mi kredytu czasu, niestety po ostatnio wprowadzonych obostrzeniach nie mam szans. Doradca „czasowy” argumentował decyzję odmowną marnowaniem zbyt dużej ilości czasu (pewnie miał na myśli czas spędzony w banku). Myślałem nawet nad walutą obcą np. w sekundach ale mam na uwadze rady finansistów aby brać kredyt w walucie w jakiej się zarabia ( w moim przypadku godzina). Ogłaszam BANKRUCTWO ( może Unia pomoże ). 😉
    – za niedługo urlop, wtedy dopiero zmarnuje czasu, chociaż „plan budżetowy” mam napięty 🙂

  3. Tete, gratuluję Rybnika.

    Stomil- Zimbardo byłby na pewno zaskoczony takim rozwinięciem tematu. On chyba nie przewidywał kredytów czasowych 🙂

    Hanka- Premia zawsze mile widziana. Ten 2 miesięczny „urlop” to dopiero musi być napięty budżet. Jestem pełna uznania, że dajesz radę jeszcze trenować.

Skomentuj

