11 comments on “Urugwajska turystka i jej życie erotyczne

  1. he,he… nie dziwię się że Jej życie erotyczne legło w gruzach;) Ale to nie biegnie rujnuje Jej życie;( tylko …….;) Znam biegające Kobiety, które ubierają się w zależności od okoliczności: na sportowo, wytwornie, zmysłowo……….
    „Nie ma brzydkich kobiet są tylko leniwe”
    pozdrowionka:)

  2. prawda jest taka, że odkąd biegam w mojej szafie są głównie ciuchy do biegania, a jak idę na zakupy licząc ze może coś kobiecego nabędę to i tak wychodzę ze sklepu z technicznym t-shirtem albo czapeczką dajmy na to najka. Aczkolwiek u tej pani to już jakieś ekstremum 😉

  3. Umarłam 🙂 Jeśli chodzi o garderobę, to w ciągu ostatnich paru lat dorobiłam się obszernego wyboru ciuchów biegowych na każdą pogodę, natomiast nie pamiętam, kiedy ostatnio kupiłam sobie elegancką sukienkę albo żakiet. No ale pani pozostaje niedoścignionym wzorem 😀

  4. oj znajome dylematy. Ja staram sie ciagnąc 2 szafy, bo i jedno i drugie lubie. Niestety mój facet tego nie rozumie i zawsze sie nasłucham na te biegowe ciuchy!

  5. Hehe! Kurcze, mam tak samo. Ostatnio nawet częściej pojawiam się czy wychodzę z pracy w technicznych ciuchach 😉 Trzeba wtedy też kombinować, żeby mieć cywilne na zmianę…

  6. Tete- Kto wie, może to taki urugwajski temperament

    Ava- Ja mam tak samo, ale jeszcze nie doszłam do tego poziomu, żeby podejrzewać kogokolwiek o chęć obdarowania mnie firanką 🙂

    Hanka- U mnie to widać po butach. Powoli buty do biegania na każdą pogodę i warunki terenu wypierają te eleganckie.

    Kate- Starać to i ja się staram, chociaż równowaga między tymi szafami jakaś zaburzona odrobinę

    Paweł- Okoliczności rozmowy z biegaczką faktycznie niecodzienne

    Artur- Do pracy staram się trzymać fason, ale w innych okolicznościach najchętniej chodziłabym wyłącznie w tym ciuchach

  7. swoją drogą, śmieszna historia sprzed kilku dni: Blas wybrał się do pray biegiem i zapomniał, że przeprowadza rozmowy rekrutacyjne, a ciuchów na zmianę też nie berdzo miał, więc rozmowy przeprowadzał w bluzie biegowej i czerwonych minimusach. To sie nazywa profesjonalne podejście!

Skomentuj

