4 comments on “Ptasi ogon i gra na pipie

  1. hi,hi… też myślałem, że tai-chi to takie udawanie, że się coś ćwiczy;) Dopiero koleżanka, która uprawia ten sport wyprowadziła mnie z błędu;) Nawet obiecała pożyczyć książkę Tai-chi running:) Mam nadzieje, że poinformujesz nas o wyniku kulinarnych eksperymentów;) pozdrawiam:)

  2. Bieg pełen wrażeń jak widzę 🙂 Chyba muszę zacząć zmieniać moją trasę, a może też coś ciekawego zobaczę (bo na razie to prawie cały czas biegam w kółko tą samą pętlę).
    A co z Twoją jogą?

  3. Tete- pewnie, że poinformuję o efektach. Ten jarmuż to jakieś strasznie zdrowe warzywo, więc raczej na dłużej zagości w mojej kuchni

    Beata- Na razie joga tylko z płytą w domowym zaciszu, ale jesienią wznowię poszukiwania szkoły

    Hanka- Mangold to liściasty, slodki burak do jedzenia na surowo w sałatkach. Kwiaty cukinii i inne cuda przyjeżdżają w każdą niedzielę wakacji na plac przed wejściem do CSW ( Zamek Ujazdowski). Kwiaty cukinii i nasturcji można też kupić w każdą środę po 14:00 u Pana Ziółko na Zakroczymskiej 12

Skomentuj

