10 comments on “Nieudane przypadki zapisania się na jogę

  1. Ja już od dłuższego czasu noszę się z zamiarem ćwiczenia jogi, ale mnie też nie jest łatwo wystartować. Może uda mi się zapisać na jakieś zajęcia we wrześniu, bo przed urlopem nie ma sensu. A na razie spróbuję ćwiczyć z książką. Może jak opanujesz podstawy na zajęciach to będzie ci łatwiej ćwiczyć samej? A co do szkół jogi, to może są w internecie jakieś opinie uczestników kursów?

  2. „Prawidłowa postawa to podstawa”
    -słowa nauczycielki z podstawówki.
    … i do dzisiaj mam z tym problem,więc doskonale rozumiem co czujesz. 😉

  3. Kuba- Ja mam wrażenie, że większość różnych firm nie chce moich pieniędzy. Aż trudno uwierzyć, że mają taki nadmiar klientów, że nie muszą o nich dbać

    Beata- jak już ruszą te zajęcia „Joga w parku” koniecznie wpadnij. To świetna okazja żeby poznać instruktorów z kilku szkół i coś dla siebie wybrać. Niestety tą metodą nie da się sprawdzić jak często piorą ręczniki 🙂

    Stomil- Też to pamiętam ze szkoły i że lampka ma być z lewej strony i głowa 30 cm od czytanej książki itd. 🙂

    Grzegorz- jakoś zupełnie mi się nie kojarzysz ze słomianym zapałem. Domyślam się, że raczej te zajęcia nie spełniły Twoich oczekiwań.

  4. Polecam jeszcze szkołę na Żurawiej. Chodziłam do niej kilka lat temu. Luksusów nie było, ale zajęcia wspominam bardzo dobrze. Mój umęczony biurkiem kręgosłup też je lubił 🙂

  5. Weszłam na stronę Joga w Parku, zdjęcia bardzo zachęcające, wręcz zjawiskowo wyglądają takie tłumy ćwiczące razem jogę, ale niestety nie ma Krakowa na liście miast oferujących te zajęcia 😦

  6. Hanka- dziękuję. Na ich stronie wyglądają zachęcająco, a na dodatek to prawie pod domem. Na pewno wypróbuję

    Beata- Oj to szkoda. W poprzednich edycjach był Kraków 😦

  7. To ja mam szczęście. Bo wybrałem szkołę na zasadzie tego, że w miarę blisko (centrum, świętokrzyska) i że mieli dzień otwarty z sesją jogi za free. Jak poszedłem to tam ciągle chodzę, ale nawet nie myślałem w takich kategoriach jak Ty (w sensie higieny tych przyrządów, itd.), ale jakoś mi to nie przeszkadza. Jak coś to polecam hatha jogę na świętokrzyskiej 🙂

Skomentuj

