7 comments on “Owsianka- idealne śniadanie dla biegacza

  1. Witaj:) uwielbiam owsiankę 🙂 mniam mniam…bardzo dobre są też ciasteczka owsiane 😉 jak piekę chleb też dorzucam trochę otrąb owsianych 🙂 pozdrowionka

  2. Dawno nie jadłam owsianki ze względu na gluten, ale może sobie zrobię za jakiś czas odmianę od porannej jaglanki 🙂 Dzisiaj dokupiłam do niej tzw. popping amarantusowy, żeby zwiększyć podaż żelaza 😉 No ale teraz, po Twoim poście, zachciało mi się owsianki…

  3. Tete czy jest coś, czego nie potrafisz? Sam pieczesz chleb?! Wow!

    Hanka, istnieją płatki owsiane bezglutenowe. Można je kupić w sklepach ze zdrową żywnością. Nie znałam poppingu, ale jadam pieczywo z mąki amarantusowej

  4. W 100% zgadzam się z Tobą co do pierwszego zdania i dlatego nie przechodzi mi przez gardło ten przysmak Anglików. Bardziej cenię sobie kuchnie innych narodów np. włoską (wiem nie odkryłem niczego nowego ale za makarony i ryż oddałbym pół królestwa, druga połowa należy do małżonki a Ona jada OWSIANKE 🙂 )

  5. Pingback: Jedz owsiankę « Co ja biegam

  6. Mam pytanie: te płatki namoczyć w tych 200ml wody?:> czy w mniejszej ilości a później dodać trochę wody do garnka żeby w sumie było 200ml;>?

Skomentuj

