4 comments on “Jak trenuje Fraser Cartmell?

  1. O, nowy wygląd bloga, podoba mi się! 🙂 .

    Rozumiem, że ten mistrz triatlonu pracuje jako… mistrz triatlonu? 🙂 . Bo nie wyobrażam sobie połączyć takiego katorżniczego treningu z 8h pracy każdego dnia. Ja ledwo wyrabiam i daję radę z moimi 70km wybieganymi każdego tygodnia (od jakiegoś czasu udaje mi się utrzymać taką częstotliwość..), a co dopiero gdybym miał dorzucić jeszcze rower i pływanie…

    Z porad treningowych najbardziej podoba mi się ta o równowadze i sile mięśni i treningach w towarzystwie. Właśnie wróciłem z wspólnego długiego wybiegania, 25km minęło nie wiadomo kiedy 🙂

  2. Ja również nie wyobrażam sobie pogodzenia takiego treningu z pracą, regularnym snem i życiem towarzyskim / rodzinnym, tudzież rozwijaniem pozasportowych zainteresowań 🙂 Przez chwilę zastanawiałam się nad triatlonem, ale… Beznadziejnie pływam i boję się wody 😉
    Równowaga mięśni jest dobra sama w sobie, a jedzenie makaronu i 8 godzin snu – najlepsze 😉

  3. przez chwilkę myślałem, że pomyliłem strony 😉 Też jak czytam o kilometrażach i treningach nawet niektórych amatorów zastanawiam się jak to możliwe ? przecież doba to tylko 24h! pozdrowionka 🙂

  4. Kuerti, dziękuję. Nowy sezon treningowy otworzyłam nowym wyglądem bloga :). Co do mistrza to czasem pewnie dorabia jakimś innym kolorem medalu, ale generalnie w rubryce zawód wpisuje „mistrz”. Nawet w to czytanie nie bardzo mu wierzę, chyba, że miał na myśli czytanie planów treningowych 🙂

    Hanka, ten tiatlon ma coś w sobie, a szczególnie zawody Ironman, no ale bez pływania albo roweru raczej pozostaje nam podziwiać tych, którzy potrafią być dobrzy w 3 dyscyplinach

    Tete, czasami lepiej nie zaglądać w niektórym w treningi, bo tylko kompleksów można się nabawić 🙂

Skomentuj

