4 comments on “Nowy sezon treningowo-chorobowy

  1. Czytając Twój wpis,nerwowo przeglądałem kalendarz. Miałem wrażenie że to już grudzień a może STYCZEŃ ( musiałem nieźle zabalować skoro zginęły mi dwa miesiące :-)) i robisz przygotowania do POSTANOWIEŃ NOWOROCZNYCH. 🙂
    Wracaj jak najszybciej do ZDROWIA ale rób to rozsądnie by nie nastąpiły powikłania!!!
    ZDROWIA,ZDROWIA i jeszcze raz ZDROWIA!!!!

  2. Człowiek uczy się na błędach…. Mam nadzieję, że wyciągniesz wnioski i przyszły sezon będzie bardzo owocny. Nie myślałaś o współpracy z trenerem?

  3. Tete, dziękuję. Już jestem na chodzie i od środy wracam do trenowania

    Stomil, to fakt odkąd zaczęłam marszobiegać rok zaczyna mi się w drugiej połowie października

    Jasiu, a owszem myślałam i pewnie wcześniej czy później skorzystam z trenera, ale na razie prowadzę taki tryb życia/pracy że nie jestem w stanie realizować założonych programów i ów biedak trener zwariowałby zmieniająć bez przerwy założenia

Skomentuj

