7 comments on “Przywileje biegających

  1. Ilona powiem Ci, że coś w tym JEST! Bo też mi się parę razy zdarzyły extra uprzejmości od ludzi, którzy dowiedzieli się że biegam 🙂 niekoniecznie ode mnie 😉 Np. podczas biegu zmachany spocony wchodzę do sklepu coś się napić, a tam w kolejce kilka osób 😦 Myślę jak poproszę o butelkę wody to mnie zjedzą 😉 A tu niespodzianka Pani ekspedientka czekając aż klient wyliczy kasę do mnie pan tylko picie ? co podać 🙂 Chociaż …. może myślała, że Jej zejdę w sklepie hi,hi… Pozdrowaśki 😉

  2. Już to sobie wyobrazam,jak Pan monter bierze plik z danymi z Twojego komputera i z szybkością światła pędzi do serwerowni. 😉 Mu zazdroszczę sposobności do treningu, Tobie trochę wspòłczuję ” nowej technologii „. A swoją drogą brać biegająca to nie kibice piłkarscy, nie ma tu zawiści jaką można spotkać w innych dyscyplinach.

  3. Takie akcje maja miejsce w najmniej oczekiwanych momentach. Swego czasu, gdy szukałam swojej pierwszej pracy i szłam na pierwszą rozmowe kwalifikacyjną, mój przyszły szef wyguglał mnie na liscie startowej Biegu Piastów. Okazało się, że sam jest zapalonym biegaczem/sportowcem. Nie powiem, że ten przypadek nie miało to wpływu na moje zatrudnienie;)))

  4. – Tete, Już ja widziałam jak Ty wyglądasz po biegu i wierz mi, że tej Pani nawet do głowy nie przyszło żadne zejście 🙂

    -Stomil, To prawda biegacze to wyjątkowa sympatyczna społeczność

    – Hanka, Szkoda, że dopiero teraz odkryłam te dodatkowe przyjemności z biegania, miałabym więcej optymistycznych tematów do opisania

    -Kate, Chyba sobie wpiszę do cv wszystkie starty. Kto wie jaka kariera ma mnie czeka 🙂

  5. Ci ktorzy biegaja, sami zyskuja lepsze samopoczucie, wiecej spokoju na co dzien i sily do zmagan z oparami absurdu, codziennej frustracji i ogolnego wysokiego progu obywatelskiego niezadowolenia 🙂

    serdecznie pozdrawiam.

Skomentuj

