5 comments on “Kilka dni nad morzem

  1. Też uwielbiam poranne treningi na plaży,jednak sezon letni nad Bałtykiem to nie dla mnie. Nie jestem miłośnikiem tego swoistego folkloru a dojazd…..,zaczekam do EURO może wybudują autostrady, będzie szybciej i wygodniej.;-)

  2. Przepraszam, że z takim opóźnieniem odpowiadam. Założyłam sobie super szybki internet w nowej bardzo stabilnej technologii. Na razie się super szybko popsuł i wykazuje się wyjątkową stabilnością w pozostawaniu w stanie zepsutym.

    HankaSkakanka- Oj ma. Różne plaże mają swoje zalety, ale nasze wybrzeże jest na swój sposób wyjątkowe

    Aniaha- zdecydowanie warto ten pomysł zrealizować. Takie wakacje i trening w jednym

    Stomil- no tak własnie jest. Sezon letni nad morzem ma trochę wad, ale poza sezonem przy ładnej pogodzie taki trening na plaży to niezapomniane przeżycie

  3. Też sprawdziłem polskie wybrzeże w okolicach Łeby;) Niestety lało jak z cebra i nawet ulubione bieganie wcześnie rano po plaży nie było fajne:( Za to odwdzięczyła mi się aura na Maratonie Solidarności 🙂 pozdrowionka 🙂

Skomentuj

