6 comments on “Kibicowanie Tete

  1. Prawdziwie swieze spojrzenie
    masz rajce, wszystko to takie skomercjalizowane
    po Twoim opisie kusi mnie, hm, to za duzo powiedziane, ale przypatrze sie uwazniejs tym dlugim biegom (przelajowym?)

    • witam, jestem początkującą chodziarką i bardzo zależy mi na znalezieniu kilku fajnych imprez, czy mogłaby Pani jako bardziej doświadczona napisać mi kiedy takowe się odbywają albo gdzie szukać o nich informacji?

  2. Ultrasetko, niestety, to minus biegów ulicznych – hałas, sponsorzy, itd. M.in. dlatego parę razy zdecydowałam się na „niszowe” maratony i m.in. dlatego coraz rzadziej startuję, starając się omijać największe imprezy biegowe. Choć dla niektórych dużych biegów (np. dla Półmaratonu Warszawskiego) mam wiele sentymentu.
    Swoją drogą, bardzo fajny post 🙂

  3. wow zawstydziłem się jak sztubak, aż mi uszy poczerwieniały 😉 To że ukończyłem bieg w dobrej formie to zasługa Avy u boku której miałem przyjemność biec pierwszą pętlę 🙂 Od początku zakładałem rekreacyjno-towarzyski 🙂 Chociaż na drugim kółku trochę mnie poniosło hi hi…;) Ogromnie się cieszę, że mogłem osobiście poznać dwie tak niezwykle sympatyczne Dziewczyny 🙂 Dziękuję za duchowe wsparcie 🙂 i Twoją obecność na mecie! Kibice na trasie są bardzo ważni, ale jak przekracza się linię mety i okazuje się, że Ktoś czekał z uśmiechem i dobrym słowem właśnie na Ciebie to jest droższe niż złoty medal 🙂 Jeszcze raz dzięki 🙂 Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że uda nam się jeszcze kiedyś spotkać i dłużej pogadać 🙂

  4. Aniaha- z tą nazwą sprawa nie jest prosta. Kiedyś był to po prostu bieg przełajowy teraz to częściej długodystansowy bieg terenowy, maraton pieszy ( na orientację lub nie), ultramaraton terenowy. Czasam jakiś organizator opatrzy to jeszcze przymiotnikiem – ekstremalny

    Hanka, Dziękuję. To już chyba tak reguła i to nie tylko w bieganiu. To co niszowe jest tak długo fajne, dopóki się nie rozrośnie i nie przyciągnie sponsorów, którzy wymagają mediów. Im więcej sponsorów tym bardziej niestrawna staje się impreza. Bez sponsorów dla odmiany trudno cokolwiek zorganizować 😦

    Tete, Było mi bardzo miło poznać Cię w świecie niewirtualnym

Skomentuj

