4 comments on “Karnet Open

  1. Za oknem zima, więc klimatyzacja próbuje stworzyć warunki identyczne z naturalnymi. Ja jednak pozostane przy ozaśnieżonej ścieżce, niespodziankach kryjących się za krzakami i mroźnym wietrze otulającym moją twarz.

  2. A może warto ten karnet wykorzystać na trening uzupełniający, bo biegać można na zewnątrz, a tam masz pewnie możliwość korzystania z orbitreków, wioślarzy, sprzętu do treningu siłowego itp.? No i jeśli trener jest do dyspozycji, to mógłby Ci zrobić sesję treningu siłowego dla biegaczy – takie przygotowanie bardzo się przydaje.
    Od lat jestem fanką Groupona, niedawno odkryliśmy go też w Finlandii 🙂

    • Wykorzystuję wszystko jak leci, a właściwie jak stoi. Orbitreki, wiosła i osobistego trenera. Ale skoro już tam jestem i nie pada mi na głowę, to przy okazji robię swój plan biegowy. To tak z lenistwa 🙂

      • … i O S O B I S T E G O T R E N E R A??? -musi być przystojny:-)

Skomentuj

