7 comments on “Kampinoska setka, co się sprawdziło a co nie.

  1. ad 4
    Tą trudną dyscyplinę, jaką jest niewątpliwie pakowanie plecaka, musisz opanować sama. Pamiętaj, że patenty opisywane na różnego typu blogach są subiektywne. Każdy ma swoje preferencje i „odnaleźć swoją drogę”.
    Nie wyobrażam sobie dźwigać w plecaku termos z herbatą :), choć na pewno bym nią nie pogardził na trasie. Natomiast z autopsji wiem, że jedna buła więcej lub dodatkowy baton może uratować życie 🙂 .

    Folia NRC, niezbędna, choćby nawet jako izolacja od mokrego podłoża podczas odpoczynku. Integralna część mojego plecaka 🙂 .

    Nie warto się zatrzymywać 😉 .

  2. Borman, no może to i dziwne taszczyć termos w plecaku, ale cóż to za przyjemność, taki kubek gorącej herbaty, gdy temperatura spada do zera. To jest warte tego wysiłku.
    Folię już sobie dopisałam do obowiązkowego wyposażenia.

    Ironwoman, Tete- dziękuję. Też na to liczę,że w końcu dojdę do perfekcji w trenowaniu, planowaniu, startowaniu i wyposażeniu

  3. Z rezygnacją z wody trzeba ostrożnie, na moim ostatnim Harpaganie kiedy miałem zatrucie pokarmowe (prawdopodobnie brudny bukłak) nie miałem czym przepłukać żołądka.
    Prosić innych idących to grzech, bo rezygnują ze swoich odmierzonych doświadczeniem racji, na punktach ekipy wcale nie miały czym częstować, a dociągnąć się do bazy trzeba.
    W efekcie przeszedłem ponad 30km bez płynów, przy źle pracującym żołądku, a nie myślę nawet ile by mi dała buteleczka asekuracyjna w plecaku;)
    Pozdrawiam!

    • Camaxtli, witaj na moim blogu. Pewnie z całym wyposażeniem tak jest,że kiedy nic złego się nie dzieje, to wszystkie te kilogramy na plecach ciążą niemiłosiernie. Wystarczy jednak trochę kłopotów i okazuje się,że dodatkowa para skarpertek, czy butelka z wodą są bezcenne.

  4. Ja w bukłaku miałem ciepłą wodę z sokiem (źródło węglowodanów). W Lasocinie i Granicy uzupełniałem herbatą. Może nie było to tak dobre jak gorąca herbata z termosu ale dużo lepsze niż zimna woda. A termos sporo waży i pod koniec to ma się ochotę go wyrzucić 😉 Lepiej wziąć kijki, które pomagają przy napieraniu.

Skomentuj

