2 comments on “Złośliwy atak wirusa grypy

  1. Hej!

    Taka przerwa nie musi oznaczać nic strasznego, może i czujesz się teraz zmęczona i zupełnie bez formy, ale organizm na swój sposób odpoczywa. Na pewno nie zapomni tych kilku miesięcy przygotowań. Głowa więc do góry! Bo teraz najwięcej zyskać możesz właśnie nastawieniem mentalnym.

    Pamiętam jak rok temu byłem w szpitalu na kilka dni, w sumie wyszło mi jakieś 10 dni bez treningów, na krótko przed startem w zawodach na 300km na rowerze. Przygotowany byłem tak sobie, no i ta przerwa.. normalnie byłbym przygnębiony i marudził, że jestem bez formy itd. Tym razem jednak miałem potężną motywację, powiedziałem sobie, że cokolwiek się stanie, ja dam radę przejechać te 300km. I dałem! Zrobiłem 306km 🙂 .

    Będzie dobrze 🙂 . Stówka będzie Twoja 🙂 .

    • Oby tak było. Z motywacją u mnie porządku. W miarę ustępowania objawów grypy, optymistyczniej patrzę na swoje możliwości przejścia tej setki
      Dzięki za motywujące słowa

Skomentuj

