5 comments on “Weekendowe wypadki stóp

  1. Przykro mi :(. Nie zniechęcaj się tym! Wykorzystaj sobie te kilka dni na zastanowienie się jak z tej masy ludzi znaleźć lub zorganizować grupę do wspólnego biegania. Osoby, które naprawdę tego chcą i nie będą co chwilę miały jakieś wymówki. Razem lepiej, bo jest wzajemna motywacja.

  2. Współczuje z powodu odniesionej kontuzji i mam nadzieję że to nic poważnego. Jednak po cichu licze na to że może zwiększy się liczba wpisów na twoim blogu. Życzę szybkiego powrotu do pełni formy.

  3. Cóż, kontuzje się zdarzają

    Stomil- Mam nadzieję,że jednak trochę praktycznego biegania będzie, bo samo pisanie nie wystarczy :))

    Projektwiosna- Próbuję jogi z kasety dvd, lepsze to niż czekanie aż mi przejdzie i zaczynanie od nowa. Jeśli szybko stopa nie dojdzie do siebie wybiorę się do lekarza.

    Karinarm- Nie zniechęcam się. Czytuję Twojego bloga i jestem pełna motywacji do działania

Skomentuj

